EFFECTIVE DATE: 03 MARCH 2019
Умови використання: програма “Запроси друга”
- Ласкаво просимо
- На цій сторінці викладено умови та положення, які застосовуються до програми TransferGo Invite a Friend (Запроси друга) (“Реферальна програма“).
- Cпонсорування, просування та адміністрування Реферальної програми здійснюється компанією TransferGo Ltd (“TransferGo“, “ми“, “нас“). TransferGo надає послугу, яка дозволяє переказувати гроші та здійснювати міжнародні платежі в іноземній валюті через наш веб-сайт, transfergo.com, та наш додаток (“Сервіс“).
- Направляючи до нас друга, як зазначено нижче, ви приймаєте ці умови (“Умови програми“). Будь ласка, уважно прочитайте ці Умови програми і переконайтеся, що ви їх розумієте і згодні з ними, перш ніж направляти до нас свого друга.
- Реферальна програма не має юридичної сили в тих випадках, коли це заборонено законом.
- Як взяти участь у Реферальній програмі
- зазначена особа (“Направлений користувач“) повинна зареєструватися у нас та створити Обліковий запис, а також надати підтвердження того, що саме ви направили її до нашого Сервісу, виконавши одну з наступних дій:
- вказавши код з наданого вами запрошення; або
- перейшовши за наданим вами посиланням із запрошенням; або
- перейшовши за посиланням, що міститься у ознайомчому електронному листі, відправленому через наш Сервіс;
- Направлений користувач повинен переказати 100 фунтів стерлінгів або більше (або еквівалент в іншій валюті) протягом 6 місяців з моменту створення Облікового запису (одним переказом на суму 100 фунтів стерлінгів, або кількома переказами, які в сумі складають 100 фунтів стерлінгів) (“Переказ(и), що задовольняє(ють) вимогам“). Перекази в одній і тій самій валюті — наприклад, з євро у євро — не вважаються Переказами, що задовольняють вимогам.
- Направлений користувач повинен переказати щонайменше 100 фунтів стерлінгів (або еквівалент в іншій валюті) незалежно від того, коли його було запрошено. Якщо він був залучений до моменту оновлення даних Умов та положень, то тепер він повинен дотриматися нової вимоги щодо суми переказу в розмірі 100 фунтів стерлінгів.
- Ми надамо вам доступ до запрошення з кодом та до посилання із запрошенням, коли ви увійдете до свого Облікового запису і перейдете на сторінку «Запросити» нашого Сервісу. Якщо ви погодилися отримувати від нас повідомлення електронною поштою, ми також відправимо запрошення з кодом на адресу електронної пошти, вказану вами під час створення свого Облікового запису. Ви можете перевірити збережену адресу електронної пошти, увійшовши до свого Облікового запису.
- На сторінці «Запросити» нашого Сервісу ми також надамо вам функціональні можливості, щоб ви могли проінструктувати нас щодо відправлення ознайомчих електронних листів від вашого імені.
- Для того, щоб взяти участь у Реферальній програмі, ви повинні порекомендувати наш Сервіс певній особі і виконати одну з наступних дій:
- надати їм ваше запрошення з кодом; або
- надіслати їм ваше посилання із запрошенням; або
- попросити нас відправити їм ознайомчий електронний лист через наш Сервіс, відправивши нам їх адресу електронної пошти за допомогою функціональних можливостей на сторінці «Запросити» нашого Сервісу;
- Попросивши нас відправити їм електронного листа (і/або зв’язатися з ними за допомогою інших засобів зв’язку), ви підтверджуєте, що у вас є явна згода одержувача на збереження нами його контактних даних і використання їх для цілей Реферальної програми.
- Ви повинні переконатися, що маєте згоду Направленого користувача на відправлення йому запрошення з кодом або посилання із запрошенням до нашого Сервісу, або на відправлення нами йому ознайомчого електронного листа від вашого імені.
- Після того, як Направлений користувач здійснить Переказ(и), що задовольняє(ють) вимогам, ви матимете право претендувати на грошову винагороду у розмірі, зазначеному в пункті (“Бонус“). Переказ, що задовольняє вимогам вважається здійсненим, коли:
- Направлений користувач ініціював переказ, сплатив нам відповідну суму, що підлягає переказу, разом з нашою комісією; і
- на банківський рахунок одержувача була зарахована сума, відправлена Направленим користувачем за допомогою нашого Сервісу (з урахуванням будь-яких додаткових зборів і платежів, зазначених у наших Умовах та положеннях https://www.transfergo.ua/pravyla-ta-umovy-vykorystannia/transfergo-lithuania), і вона не була відхилена або повернена назад на наш рахунок.
- Відповідно до параграфів 5, 2.8, 2.9 і 2.10 ми проінформуємо вас про ваше право претендувати на отримання Бонусу шляхом оновлення сторінки «Запросити» нашого Сервісу протягом 5 робочих днів після того, як Направлений користувач здійснить Переказ(и), що задовольняє(ють) вимогам.
- Якщо Направлений користувач використовує посилання із запрошенням, а не код із запрошення при створенні свого Облікового запису, або переходить за посиланням, зазначеним в ознайомчому електронному листі, у нього у браузері мають бути включені cookie-файли, щоб ми могли ідентифікувати його як користувача, який був направлений вами до нашого Сервісу, і щоб ви мали право на отримання Бонусу.
- Перш ніж ви зможете отримати свій Бонус, нам можуть знадобитися додаткові документи або інформація від вас і Направленого користувача (якщо вона ще не була запитана нами). Ми можемо:
- попросити вас і Направленого користувача надати такі відомості або документи, які ми можемо обґрунтовано вимагати для підтвердження вашої особи або особи Направленого користувача (в залежності від обставин);
- вжити будь-яких розумних кроків для перевірки будь-якої інформації або документів, наданих вами або Направленим користувачем для цілей електронної ідентифікації, таких як доступ до урядових та приватних баз даних і агентств кредитної інформації.
- TransferGo залишає за собою право не виплачувати бонуси в наступних випадках:
- ми не можемо перевірити вашу особу або особу Направленого користувача або будь-яку додаткову інформацію і документи відповідно до пункту 9;
- ми маємо обґрунтовані підозри, що Обліковий запис був створений Направленим користувачем обманним шляхом або що Обліковий запис Направленого користувача іншим чином порушує наші Умови та положення (https://www.transfergo.com/uk/terms-and-conditions);
- якщо ви здійснювали перекази з використанням передплачених карток або на користь постачальників передплачених карток (Revolut, Monese, ApplePay, Google Pay, N26 або будь-яких інших)
- якщо направлений користувач робить переказ собі або вам
- якщо відправник і одержувач транзакції з використанням коду з купона або посилання для запрошення друга є однією і тією ж особою, незалежно від того, чи є різними а) імена, зазначені на їх банківському рахунку, дебетовій картці, кредитній картці, передплаченій картці або ідентифікаторі або б) їх адреси платників
- якщо ім’я, зазначене на банківській картці або рахунку, не належить вам або якщо воно не збігається з ім’ям, вказаним у вашому обліковому записі TransferGo. Якщо імена не співпадають, ми залишаємо за собою право не виплачувати вам винагороду
- ви порушили будь-яке положення даних Умов програми або наших Умов та положень;
- ми припинили дію Реферальної програми, і Переказ(и), що задовольняє(ють) вимогам, були здійснені після дати припинення Реферальної програми;
- нам заборонено виплачувати вам Бонус відповідно до чинного законодавства; або
- термін дії вашого Бонусу закінчився відповідно до параграфу 4.2.
- ви або ваш Направлений користувач маєте декілька облікових записів TransferGo;
- якщо Бонус був затребуваний за одним і тим самим обліковим записом декількома користувачами
- якщо ми маємо підозри, що запрошений друг не має реального наміру використовувати наш сервіс і скористався нашим сервісом лише один раз з метою отримання Бонусу
- коли ви запитуєте виплату Бонусу на рахунок, відмінний від вашого особистого банківського рахунку
- коли ви запитуєте виплату Бонусу на рахунок, відкритий у країні, зв’язок з якою ми не підтримуємо
- інші випадки порушення Умов використання програми Запроси друга.
- якщо запрошений друг не вказує свій унікальний код під час створення облікового запису TransferGo або бронювання. Винагорода призначається першому відправнику коду із запрошення, який він використовує. TransferGo не може перепризначати Бонуси.
- Ви не повинні використовувати оплату за клік або інші платні або автоматизовані послуги із залучення потенційних клієнтів для участі в Реферальній програмі. Ви не зможете претендувати на свій Бонус, якщо ми матимемо обґрунтовані підозри, що ви використовували такі послуги для запрошення Направлених користувачів до нашого Сервісу, і ми також можемо вчиняти будь-які інші дії, які ми розумно вважатимемо доцільними, включаючи негайне, тимчасове або постійне анулювання вашого права на використання нашого Сервісу або закриття вашого облікового запису.
- Якщо ваші реферальні користувачі неодноразово порушуватимуть наші правила, ви не отримаєте свій бонус і не зможете використовувати реферальну програму.
- Якщо ми запідозримо, що ви запросили шахраїв, ми лишаємо за собою право негайно закрити ваш профіль TransferGo.
- Рішення TransferGo з усіх питань є остаточним і обов’язковим, листування або обговорення не буде проводитися.
- зазначена особа (“Направлений користувач“) повинна зареєструватися у нас та створити Обліковий запис, а також надати підтвердження того, що саме ви направили її до нашого Сервісу, виконавши одну з наступних дій:
- Сума Бонусу
- Умови вашої програми Запроси друга, розмір бонусу і валюта визначаються вашим місцезнаходженням.
- Умови програми Запроси друга для ваших друзів, розмір бонусу і валюта визначаються їхнім місцезнаходженням.
- Ви можете затребувати свій Бонус у будь-якій законній валюті, використовуваній у наших Зазначених країнах (як визначено у наших Умовах та положеннях). Ми конвертуємо відповідну суму Бонусу в обрану валюту за курсом, зазначеним на Сервісі, станом на день і час виплати вам Бонусу. Курси час від часу можуть змінюватися відповідно до коливань на міжнародних валютних ринках.
- Суми Бонусу становлять щонайменше 5 фунтів стерлінгів (або еквівалент) і зазвичай є в два або три рази більшими для відправників посилань. Запрошені особи можуть бути винагороджені знижками, грошовими бонусами або різними сумами. Ми завжди шукаємо найкращі рішення для наших клієнтів, тому залишаємо за собою право на зміну типу і розміру винагороди в будь-який час.
- Отримання Бонусу
- Як тільки ваш Бонус стане доступним, ви можете затребувати його:
- заповнивши ваш профіль з використанням ваших персональних даних;
- перейшовши за посиланням «Отримати винагороду» на сторінці «Запросити» нашого Сервісу;
- надавши реквізити власного банківського рахунку;
- Ви повинні затребувати свій Бонус протягом 30 днів. Ми проінформуємо вас про ваше право на це, якщо ви надали згоду на отримання від нас електронних листів і/або повідомлень. Якщо ви не затребуєте свій бонус протягом цього періоду, ваше право на його отримання сплине. Ми повідомимо вам про те, що це право сплинуло, оновивши сторінку «Запросити» нашого Сервісу.
- Як тільки ваш Бонус стане доступним, ви можете затребувати його:
- Обмеження відповідальності
- TransferGo залишає за собою право в будь-який час і час від часу вносити зміни або припиняти, тимчасово або постійно, дію Реферальної програми з попереднім повідомленням або без нього з причин, які не залежать від компанії (включаючи, зокрема, в разі передбачуваного, підозрюваного або фактичного шахрайства).
- Ми також можемо змінити або припинити дію Реферальної програми, попередньо повідомивши вас про це. Якщо ми припинимо дію Реферальної програми, ми:
- відповідно до параграфу 4.2, в належний термін здійснимо виплату будь-яких Бонусів, на отримання яких ви здобули право до 23:59 за британським часом останнього дня дії Реферальної програми;
- проінформуємо вас щодо будь-якого права затребувати Бонус, який був нарахований вам станом на 23:59 за британським часом в останній день дії Реферальної програми, якщо ви надали згоду на отримання від нас електронних листів і/або повідомлень.
- TransferGo не несе жодної відповідальності за будь-які збитки чи шкоду, понесені або завдані вам в результаті участі у Реферальній програмі або внаслідок прийняття або використання вашого Бонусу, включаючи (зокрема) будь-які збитки, що виникли в результаті наступного:
- будь-яке відтермінування або скасування Реферальної програми, або будь-яка затримка в інформуванні вас про ваше право затребувати Бонус;
- будь-яка зміна, несанкціонований доступ, збитки, несвоєчасна доставка або недоставлення будь-яких повідомлень, акцептів, запитів або інших документів, пов’язаних з Реферальною програмою;
- будь-яка шкода, нанесена вашому або будь-якому іншому комп’ютеру, пов’язана з або така, що виникла в результаті участі у Реферальній програмі або внаслідок завантаження будь-яких матеріалів, пов’язаних з Реферальною програмою;
- будь-яка дія або невиконання зобов’язань стороннім постачальником.
- Ніщо в цих Умовах програми не виключає відповідальності TransferGo за смерть, тілесні ушкодження, шахрайство або шахрайське введення в оману в результаті нашої недбалості, а також в інших випадках, коли закон не дозволяє нам виключити або обмежити нашу відповідальність.
- Всі податки та інші адміністративні витрати сплачуються відправником посилань.
- Ваші персональні дані
- Будь ласка, ознайомтеся з нашою Політикою конфіденційності для отримання додаткової інформації про те, як ми обробляємо вашу інформацію. Копію Політики конфіденційності можна отримати за запитом за адресою: [email protected], або відвідавши: https://www.transfergo.com/uk/privacy-policy.
- Перехід до Партнерської програми
- Виходячи з вашої активності у якості відправника посилань, ми можемо вважати за необхідне перевести вас до нашої Партнерської програми. У таких випадках вам буде направлено відповідне повідомлення, і в ньому будуть викладені ваші переглянуті пільги щодо повернення кешбеку.
- Загальні відомості
-
- Якщо будь-яке положення даних Умов програми буде визнане незаконним або нездійсненним, це не матиме впливу на збереження в повній силі і дії інших положень.
- Якщо ви маєте будь-які питання щодо Реферальної програми, напишіть нам за адресою [email protected], вказавши в темі листа «Програма Запроси друга».
- Реферальна програма буде регулюватися англійським законодавством, і учасники підпорядковуються виключній юрисдикції англійських судів.
- TransferGo залишає за собою право відмовити у виплаті даного Бонусу на свій розсуд.
- TransferGo залишає за собою право змінити або відкликати Бонус на свій розсуд.
- TransferGo залишає за собою право припинити дію Реферальної програми в будь-який час без попереднього повідомлення.
- TransferGo залишає за собою право змінювати дані Умови у будь-який час.