ДАТА НАБРАННЯ ЧИННОСТІ: 12 ЛЮТОГО 2024

Умови використання: Програма “Запроси друга”

1. Ласкаво просимо

1.1. Ця сторінка визначає умови та положення, які застосовуються до Програми “Запроси друга” від TransferGo («Реферальна програма»).

1.2. Реферальна програма спонсорується, просувається та адмініструється TransferGo Ltd («TransferGo», «ми», «нас»). Ми надаємо сервіс, який дозволяє вам переказувати гроші та робити міжнародні платежі в іноземній валюті через наш вебсайт, transfergo.com, та наш додаток («Сервіс»).

1.3. Запрошуючи друга («Запрошений користувач») до TransferGo, як це вказано нижче, ви («Той, хто запросив») вважаєтеся прийнявшим ці умови та положення («Умови програми»). Будь ласка, уважно прочитайте ці Умови програми та переконайтеся, що ви розумієте та погоджуєтеся з ними, перш ніж запрошувати когось до користування TransferGo.

1.4. Реферальна програма не діє там, де це заборонено законом.

2. Як взяти участь у Реферальній програмі

2.1. Щоб взяти участь у Реферальній програмі, ви повинні рекомендувати наш Сервіс людині та виконати будь-яке з наступного:

  • надати їй свій код запрошення; або
  • надіслати їй своє посилання для запрошення; або
  • попросити нас відправити їй вступний лист через наш Сервіс, надіславши нам її електронну адресу за допомогою функціоналу на сторінці “Запросити” на нашому Сервісі.

2.2. Та особа («Запрошений користувач») повинна зареєструватися у нас, налаштувати обліковий запис і вказати, що ви запросили її до користування нашим Сервісом, виконавши одне з наступного:
    2.2.1. вказавши ваш код запрошення; або
    2.2.2. використавши ваше посилання для запрошення; або
    2.2.3. використавши посилання, що міститься в вступному листі, відправленому через наш Сервіс.

2.3. Ми надамо вам доступ до вашого унікального коду запрошення та посилання на запрошення, коли ви увійдете в свій Акаунт і перейдете до розділу Доходи на нашому Сервісі. (Якщо ви погодилися отримувати від нас електронні листи, ми також надішлемо ваш код запрошення на електронну адресу, яку ви надали нам при налаштуванні вашого Акаунту. Ви можете перевірити та змінити збережену електронну адресу в розділі Налаштування вашого акаунту TransferGo.)

2.4. Запрошений користувач повинен переказати конкретну суму, зазначену в додатку або/та на вебсайті, щоб ви могли отримати винагороду («Кваліфікований переказ(и)»). Цю суму можна відправити одним або декількома кваліфікованими переказами, якщо вони здійснені протягом 6 місяців після запрошення.

2.5 Кваліфікованими переказами вважаються міжнародні перекази (з країни, що випустила карту/відкрила банківський рахунок, до іншої країни) та з однієї валюти в іншу. Перекази в одній і тій же валюті — наприклад, з EUR в EUR — не вважаються кваліфікованими переказами.

2.6. Ви також можете дати нам дозвіл відправляти вступні листи від вашого імені у розділі “Доходи” нашого сервісу.

2.7. Коли ви просите нас надіслати їм повідомлення за допомогою електронного листа (та/або іншими методами комунікації), ви підтверджуєте, що маєте явну згоду отримувача на те, щоб ми зберігали їх контактні дані та використовували їх для Реферальної програми.

2.8. Ви несете відповідальність за те, щоб отримати згоду Запрошеного користувача на надсилання йому коду запрошення або посилання на наш Сервіс.

2.9. Як тільки Запрошений користувач виконає Кваліфікований переказ(и), ви маєте право претендувати на грошову винагороду в сумі, вказаній у пункті 3 (“Бонус“). Кваліфікований переказ вважається виконаним, коли:

  • Запрошений користувач ініціював переказ, сплатив нам відповідну суму для переказу разом з нашими комісіями; та
  • Рахунок отримувача було поповнено сумою, відправленою Запрошеним користувачем за допомогою нашого Сервісу (з урахуванням додаткових зборів та платежів, встановлених у наших Умовах та Положеннях https://www.transfergo.com/terms-and-conditions), і її не було відхилено або повернуто назад на наш рахунок.

2.10. Відповідно до пунктів 2.12, 2.13, 2.14 та 5 ми повідомимо вам, що ви можете претендувати на Бонус, оновивши розділ “Доходи” у нашому Сервісі протягом 5 робочих днів після того, як Запрошений користувач виконає Кваліфікований переказ(и).

2.11. Якщо Запрошений користувач використовує посилання для запрошення, а не код запрошення, коли він створює свій обліковий запис, він повинен мати включені файли cookie в своєму браузері, щоб ми могли ідентифікувати його як того, кого ви запросили до нашого Сервісу, і для того, щоб ви могли отримати Бонус.

2.12. Перед тим, як ви зможете отримати свій бонус, нам може знадобитися додаткова інформація від вас та Запрошеного користувача. Ми можемо:

  • попросити вас та Запрошеного користувача підтвердити особу, надавши будь-яку інформацію або документи, які ми можемо вважати розумно необхідними (за потреби);
  • приймати будь-які розумні кроки для перевірки будь-якої інформації або документів, наданих вами або Запрошеним користувачем для електронної ідентифікації, наприклад, отримуючи доступ до державних та приватних баз даних та кредитних довідкових агентств.

2.13. TransferGo залишає за собою право не виплачувати бонус у таких випадках:

  • якщо ми не можемо перевірити вашу особу або особу Запрошеного користувача або будь-яку додаткову інформацію та документацію відповідно до пункту 2.8;
  • якщо ми маємо підстави підозрювати, що Акаунт було створено Запрошеним користувачем шахрайським способом, або що Акаунт Запрошеного користувача якимось чином порушує наші Умови та положення (https://www.transfergo.com/terms-and-conditions);
  • якщо Запрошений Користувач здійснює свої Кваліфіковані Перекази за допомогою постачальників фінансових послуг, яких ми внесли до нашого списку заборонених після виявлення зловживань з цими постачальниками (наприклад, Revolut, Monese, ApplePay, Google Pay, N26 та інші).
  • якщо Запрошений Користувач переказує гроші вам або собі;
  • якщо відправник та отримувач переказу, що використовує код або посилання Реферальної програми, є однією й тією ж особою, незалежно від того, чи
    a) ім’я на їхньому банківському рахунку, дебетовій картці, кредитній картці, передплаченій картці або ID відрізняється, чи
    b) їхній платіжний адрес відрізняється;
  • якщо ім’я на банківській карті або рахунку не належить вам, або якщо воно не збігається з ім’ям у вашому акаунті в TransferGo. Якщо імена не збігаються, ми залишаємо за собою право не виплачувати вашу винагороду
  • якщо ви порушили будь-яке положення цих Умов Програми або наших Правил та Умов використання;
  • якщо ми припинили Реферальну програму, а Кваліфіковані перекази були виконані після дати, коли Реферальна програма була припинена;
  • якщо за чинним законодавством нам заборонено виплачувати вам Бонус; 
  • якщо ваш Бонус закінчився відповідно до пункту 4.2;
  • якщо кілька Запрошених користувачів, яких запросила одна й та сама людина, надсилають гроші одній і тій самій третій особі;
  • якщо у вас або у вашого Запрошеного користувача є декілька облікових записів TransferGo;
  • якщо запит на Бонус було надіслано на один і той самий рахунок декількома користувачами;
  • якщо ми підозрюємо, що Запрошений Користувач не має реального наміру користуватися нашим сервісом, і використав його лише один раз, щоб отримати Бонус;
  • коли ви просите нас виплатити бонус на рахунок, який не є вашим особистим банківським рахунком;
  • коли ви просите нас виплатити бонус на рахунок у країні, послуги в якій ми не надаємо;
  • інші випадки, які порушують Умови Реферальної програми, якщо Запрошений користувач не надає свій унікальний код, коли він створює свій акаунт в TransferGo або замовляє переказ, нагорода призначається першому адресату з реферального коду, який було використано. Ми не можемо перепризначити бонуси.

2.14. Як тільки ви запросите користувача TransferGo, ця особа не зможе запросити вас назад в TransferGo.

2.15. Ви не повинні використовувати послугу “оплата за клік” або інші платні або автоматизовані послуги генерації потенційних клієнтів для участі в Реферальній програмі. Ви не зможете отримати свій Бонус, якщо ми маємо підстави підозрювати, що ви використовували такі послуги для запрошення Запрошених користувачів до нашого Сервісу, і ми також можемо вжити будь-яких інших дій, які ми вважаємо за необхідне, включаючи негайне, тимчасове або постійне відкликання вашого права на використання нашого Сервісу або закриття вашого Акаунту.

2.16. Якщо ваші Запрошені користувачі постійно порушують наші правила, то ви не отримаєте свій бонус і будете заблоковані від участі у  Реферальній програмі.

2.17. Якщо ми підозрюємо, що ви запросили шахраїв, то ми залишаємо за собою право негайно зупинити дію вашого профілю TransferGo.

2.18. Ми маємо право призупинити запит на отримання бонусу, якщо наші системи виявляють, що Запрошений користувач та Той, хто запросив, можуть бути однією і тією ж особою.

2.19. Рішення TransferGo є остаточним і обов’язковим для виконання, і жодних переговорів або обговорень не проводитиметься.

3. Розмір бонусу

3.1. Всі програми “Запроси друга”, бонуси та валюта визначаються за допомогою кількох факторів і можуть відрізнятися для різних користувачів.

3.2. Ви можете отримати свій бонус у будь-якій законній валюті, що використовується в країнах, де ми надаємо послуги (як визначено в наших Правилах та умовах). Ми зконвертуємо відповідну суму бонусу на обрану валюту за курсом, що вказаний на Сервісі в день та час, коли ми виплачуємо вам бонус. Ці курси можуть коливатися з часом відповідно до коливань на міжнародних валютних ринках.

3.3. Розміри бонусів варіюються залежно від ряду факторів. Ці суми завжди вказуються в розділі “Доходи” Сервісу. Ті, хто був запрошений, також можуть отримати винагороду у вигляді знижок, грошових бонусів або різних сум. Ми завжди шукаємо найкращі рішення для наших клієнтів, тому залишаємо за собою право змінювати тип та розмір винагороди в будь-який час.

4. Отримання вашого бонусу

4.1. Як тільки ваш бонус стане доступним, ви можете його отримати, зробивши наступне:

  • заповнити ваш профіль особистими даними;
  • слідувати посиланню “Забрати свій бонус” у розділі “Доходи” у нашому сервісі;
  • надати ваші банківські реквізити;

4.2. Ви повинні подати запит на отримання бонусу протягом 30 днів. Ми повідомимо вам про ваше право зробити це, якщо ви погодилися отримувати електронні повідомлення та/або сповіщення від нас. Якщо ви не зробите запит на отримання свого бонусу протягом цього періоду, ви більше не зможете це зробити. Ми повідомимо вам, коли це станеться, на сторінці “Запросити друзів” на нашому сервісі.

5. Обмеження відповідальності

5.1. TransferGo залишає за собою право в будь-який час та час від часу змінювати або припиняти, тимчасово або постійно, Реферальну програму без попереднього повідомлення з причин, що виходять за межі його контролю (включаючи, без обмежень, у випадку очікуваного, підозрюваного або фактичного шахрайства).

5.2. Ми також можемо змінити або припинити Реферальну програму, повідомивши вас попередженням. Якщо ми припинимо Реферальну програму, ми:

  • згідно з пунктом 4.2, виплатимо будь-які бонуси, на які ви отримали право до 23:59 за британським часом в останній день Реферальної програми;
  • повідомимо вас про будь-яке право на отримання Бонусу, яке ви отримали до 23:59 за британським часом в останній день Реферальної програми, якщо ви погодилися отримувати електронні повідомлення та/або сповіщення від нас.

5.3. TransferGo не несе відповідальності за будь-які збитки або шкоду, які ви зазнали в результаті участі в Реферальній програмі або отримання або використання вашого Бонусу, включаючи (але не обмежуючись) будь-які збитки, що виникли в результаті наступного:

  • будь-яке відкладення або скасування Реферальної програми, або будь-яка затримка у повідомленні вам про ваше право на отримання Бонусу;
  • будь-які зміни, несанкціонований доступ, пошкодження, запізнення або недоставлення будь-яких повідомлень, погоджень, запитів або інших документів, пов’язаних з Реферальною програмою;
  • будь-які пошкодження вашого комп’ютера або комп’ютера будь-якої іншої особи, яке пов’язано з участю в Реферальній програмі або завантаженням будь-яких матеріалів у рамках Реферальної програми;
  • будь-яка дія або невиконання обов’язків будь-якої третьої сторони.

5.4. Ніщо в цих Умовах програми не виключає відповідальності TransferGo за смерть, тілесні ушкодження, шахрайство або шахрайське введення в оману в результаті недбалості або з будь-яких інших питань, з яких закон не дозволяє нам виключити або обмежити нашу відповідальність.

5.5. Всі податки та інші адміністративні витрати є відповідальністю того, хто запрошує.

6. Ваші персональні дані

6.1. Будь ласка, ознайомтеся з нашою Політикою конфіденційності, щоб дізнатися більше про те, як ми обробляємо вашу інформацію. Копію Політики конфіденційності можна отримати за запитом на: [email protected], або відвідавши: https://www.transfergo.com/privacy-policy.

7. Перехід до Партнерської програми

7.1. На основі вашої реферальної поведінки ми можемо вважати за доцільне перевести вас на нашу партнерську програму. Якщо це станеться, ми надамо вам відповідне повідомлення та окреслимо ваші переглянуті переваги з кешбеку.

8. Загальне

8. 1. Якщо будь-яке положення цих Умов програми визнається незаконним або невиконуваним, це не вплине на продовження в повній силі та дії решти положень.

8.2. Якщо у вас є питання щодо Реферальної програми, будь ласка, напишіть нам на [email protected] з темою листа ‘Програма “Запроси друга”‘.

8.3. Умови Реферальної програми регулюються англійським законодавством, а учасники підпадають під ексклюзивну юрисдикцію англійських судів.

8.4. TransferGo залишає за собою право відмовити у виплаті Бонусу за своїм розсудом.

8.5. TransferGo залишає за собою право змінювати або відкликати Бонус за своїм розсудом.

8.6. TransferGo залишає за собою право припинити Реферальну програму в будь-який час без попереднього повідомлення.

8.7. TransferGo залишає за собою право змінювати Умови програми в будь-який час.

9. Поточна пропозиція

Протягом певних періодів ми пропонуємо спеціальні бонуси для обраних користувачів, крім нашої постійної програми.

Наша поточна пропозиція для обраних користувачів – це пропозиція “Перші три друзі”, і вона триває до 15 липня о 00:00 год.

Протягом цього періоду за перших трьох запрошених користувачів ви отримаєте £/€20, £/€30 і £/€50 за кожного – загалом £/€100! Кожен наступний друг приносить вам €22 або £20, тому ви можете продовжувати отримувати бонуси.

Як це працює

  • Якщо у вас 0 запрошених користувачів, ви маєте право на повний спектр бонусів:

1-й друг £/€20

2-й друг £/€30

3-й друг £/€50

  • Якщо у вас є вже 1 запрошений користувач, ви маєте право на ці бонуси:

2-й друг £/€30

3-й друг £/€50

  • Якщо у вас є вже 2 запрошених користувачів, ви маєте право на ці бонуси:

3-й друг £/€50

  • Якщо у вас є 3 або більше запрошених користувачів, ви маєте право на винагороду в розмірі £20/€22 за кожного друга, якого ви запросите після цього.