Підтримка клієнтів у складних життєвих обставинах
ДАТА НАБУТТЯ ЧИННОСТІ:
27/11/2025
У TransferGo ми розуміємо, що певні життєві події або особисті обставини можуть впливати на керування фінансами або взаємодію із фінансовими сервісами.
Людина може опинитись у вразливому стані через різні ситуації, наприклад:
- • значні зміни в житті (наприклад, втрата близької людини, хвороба)
- • тимчасові фінансові труднощі
- • проблеми зі здоров’ям (психічним або фізичним)
- • труднощі з розумінням або опрацюванням інформації
- • емоційний стрес або особисті випробування
Ситуація в кожного різна: вразливість може бути тимчасовою, довготривалою або змінюватися з часом.
Наші принципи
Ми прагнемо ставитися до всіх клієнтів справедливо й з розумінням.
Коли ми дізнаємося, що клієнту може знадобитися додаткова підтримка, ми намагаємося спілкуватися чітко, діяти тактично та забезпечувати надання інформації у доступний для сприйняття спосіб.
Якщо вам потрібна додаткова підтримка
Якщо ваші особисті обставини впливають на користування нашими послугами, ви можете повідомити про це під час спілкування з нашою Службою підтримки клієнтів.
Діліться лише тією інформацією, якою вам комфортно ділитися. Все, що ви нам повідомите, залишиться конфіденційним.
Ваша конфіденційність важлива для нас
Інформацію, яку ви нам надаєте, обробляється безпечно та відповідно до вимог захисту даних. Ми використовуємо її виключно для того, щоб підтримати вас під час взаємодії з TransferGo.

