Головна сторінка блогу
Новини
Команда

Знайомство з командою: Анна Гармаш

9 хв на читання
Calculator placeholder

Відправлення з

Популярні

All countries

Обмінний курс

– – –

GBP 1 = NGN 2030.28232

Комісія за переказ

Безкоштовно – – – 0.99 0.99 USD

Одержувач отримає

Популярні

All countries

Please update the currency or receiver details.

Transfers from Türkiye are paused today. But don’t worry, they should be back on the next working day.

You're aiming high! Let’s try a smaller amount for now.

Please update the currency or receiver details.

Let’s try sending to another country instead.

Due to regulations, we can’t send money to this country right now. We’ll keep you posted if things change.

Let’s try sending to another country instead.

The amount is a bit too small for us. Try adding a little more.

Hmm, something’s not right. Try a different amount—or refresh this page.

Доставка впродовж 30 хвилин

Знайомтесь, Анна Гармаш, наш керівник відділу підтримки клієнтів. Анна народилася в Україні в Луганській області, яка наразі окупована. У 2017 році Анна переїхала до Вільнюса в Литву, і вже понад п’ять років є членом команди TransferGo.

Підпорядковуючись безпосередньо Повіласу Чуплісу, Анна відповідає за кластер у відділі підтримки клієнтів, який займається користувачами, що надсилають гроші в Україну та країни СНД.

Анна Гармаш розповідає про те, що їй найбільше подобається в роботі у TransferGo: свої досягнення, важкий і складний 2022 рік, а також про Вільнюс, про те, що вона любить та багато іншого.

Що тобі подобається у роботі в TransferGo?

«Для мене найкраще в роботі тут – це люди. У мене фантастична команда. Це найкраще, що я могла отримати, адже нам всім так легко виконувати свою роботу і спілкуватися. Мені подобається працювати з людьми, які поділяють пристрасть до чудових послуг і створення кращих процесів, які полегшують життя наших клієнтів. Я люблю бути корисною, і відділ підтримки клієнтів – це найкраще місце, де ви можете робити все це!»

Яким досягненням станом на зараз ти найбільше пишаєшся?

«Це не особисте досягнення, але я справді пишаюся своєю командою та середовищем, яке ми тут створили. Усі такі ініціативні та позитивні, коли приходять на роботу. Люди із задоволенням допомагають одне одному розвиватися. У моєму кластері з України та країн СНД нам вдалося створити та підтримувати цю дружню атмосферу і зробити службу підтримки клієнтів кращим місцем для роботи. Коли я отримую чудові відгуки про команду та про те, як досвідчені люди допомагають новачкам без участі керівників команд, це справді викликає у мене гордість. Зазвичай люди сприймають службу підтримки клієнтів як відділ без сталої культури. Але ми довели протилежне».

З якими найбільшими проблемами ти стикаєшся у своїй роботі?

«У своїй роботі я стикаюся з величезною кількістю інформації одночасно. Як наслідок, це може викликати певні труднощі. Але це, мабуть, поширена проблема в сучасному світі. Зазвичай я визначаю одну ціль, яка може сприяти найкращим змінам, а потім спрямовую свою команду з 30 людей на досягнення цієї мети. На щастя, ми зрозуміли, як зробити все можливе, щоб досягти чудових результатів».

Ти допомогла багатьом клієнтам, які прямо чи опосередковано постраждали від війни в Україні. Чи можеш розповісти нам трохи про цей досвід?

«Цей рік був важким, але він зробив усіх нас на 100% сильнішими. Коли ви розмовляєте з клієнтами з карколомними історіями, це може бути надзвичайно важко. Багато часу ми спілкуємося з людьми, які потребують термінового переїзду – іноді з медичних причин або щоб підтримати своїх родичів, які цього потребують. Часто вони також мають дуже поганий зв’язок через проблеми з мобільним та Інтернет-з’єднанням.

Коли в лютому почалася ця жахлива війна, ми, на щастя, запланували груповий тренінг із професійним психологом. День планувалося присвятити обговоренню того, як впоратися з важкими розмовами з клієнтами, але натомість ми присвятили цей час допомозі окремим членам команди та надали їм необхідний простір, щоб вони могли поділитися своїми думками та емоціями. Ми були в сльозах на початку того тренінгу, коли новини про бомбардування наших рідних міст поширювалися в Інтернеті. Зрештою, більше половини нашої команди з України, тому багато членів команди відділу підтримки клієнтів безпосередньо постраждали від цієї жахливої війни. Частина їхніх сімей перебувала під російською окупацією.

На тренінгу ми розглядали такі ключові теми, як турбота про безпеку родини під час роботи в іншій країні. Важливо вміти спілкуватися з людьми, коли ви на роботі. Таким чином, ви також можете поділитися своєю впевненістю з клієнтом. Бути доброзичливим, позитивним і професійним, коли ти в поганому емоційному стані, може бути важко, але того дня психолог нам дуже допомогла своїми порадами. Відтоді команда дедалі більше підтримувала одне одного, і кожен пам’ятав про емоції інших. Цей досвід допоміг нам набагато краще зрозуміти як наших клієнтів, так і самих себе».

Над чим ви зараз працюєте?

«Зараз ми намагаємося зробити наше спілкування з клієнтами ще більше дружнім і орієнтованим на людину. Ми проводимо сеанси калібрування всередині команди, де ділимося найкращими практиками, вчимося одне в одного та постійно працюємо над адаптацією нашої комунікації до потреб клієнта. Команда надзвичайно швидко досягла неймовірних результатів, організувавши підхід до управління робочим процесом у нашій щоденній роботі».

Чи є у тебе якісь особливі амбіції?

«Я хотіла б, щоб TransferGo згадували як одного з ключових гравців у галузі, коли йдеться про підтримку клієнтів. Було б чудово, якби кожен міг сказати, яке задоволення було мати справу з нашою командою підтримки клієнтів під час надсилання переказу, або навіть, що це була найкраща служба підтримки клієнтів, яку вони коли-небудь зустрічали. Я б вважала це величезним досягненням».

Якими цінностями ти особисто керуєшся?

«Я дуже ціную спілкування. Це полегшує життя нам і нашим клієнтам. Я також вважаю, що людський підхід дуже важливий, коли йдеться про роботу з командою та комунікацію з клієнтами. Дуже важливо, щоб ми дозволяли собі робити помилки, тому що ми всі люди. Мені подобається, що TransferGo приймає це, адже дуже важливо вчитися на своїх помилках, щоб в результаті стати ще сильнішим».

Чого ти навчилася, працюючи в TransferGo?

«Крім того, що я вчуся на помилках, я зрозуміла, що важливо отримувати справедливі відгуки та вчитися на них. Таким чином ви зможете зробити все можливе наступного разу. Я вважаю, що життєво важливо, щоб ми не боялися зворотного зв’язку і не забували про інших».

Як досягти здорового балансу між роботою та особистим життям?

«Баланс між роботою та особистим життям – це те, з чим я іноді борюся. Допомагає, що я встановлюю собі 8-годинний робочий день як максимальну кількість часу, який у мене є. Таким чином я більше пам’ятаю про свій час, і це дозволяє мені краще планувати свої обов’язки та списки справ. Коли ви знаєте, що не можете працювати понаднормово, легше цінувати час, який у вас є, і виконувати свої завдання. Оскільки у мене молода сім’я, для мене дуже важливо зробити все необхідне та дати собі час відпочити. Таким чином час, проведений на роботі, також стає більш цінним».

Як ти відпочиваєш після тривалого робочого дня?

«Після роботи я намагаюся переключити свою увагу на різні речі. Мені подобається дивитися відео на YouTube про різні країни в окремі історичні періоди, щоб розширити свої уявлення та зрозуміти спосіб життя у суспільствах різних часів. Переключення уваги з сучасного світу на періоди, коли люди багато чого не мали, справді допомагає освіжити мої думки, коли робочий день завершено».

Як виглядають твої типові вихідні?

«Я проводжу більшу частину вихідних зі своїми дітьми, яким 12 і 8 років. Вони відвідували офіс кілька разів, і їм дуже цікаво, чим я займаюсь. Вони були справді вражені тим, як виглядав офіс і всі наші комп’ютери. Коли я працюю вдома, вони також ставлять багато запитань про те, що я роблю та як ми щодня допомагаємо людям. Одного разу вчителька мого сина запропонувала батькам поговорити в класі про їхню роботу, і тому я розповіла дітям про те, що роблю. Ми грали в невелику гру про обмін грошей, і їм це сподобалося! Вони були настільки вражені тим, що існує так багато валют і що можна робити бізнес на них усіх».

А тепер… трішки бліц-запитань!

Який твій улюблений ресторан у Вільнюсі? Я була вегетаріанкою майже 12 років, тому моїм улюбленим рестораном є Radharane.

Улюблений район у Вільнюсі? Я дуже люблю Green Lakes (Зелені Озера). Я обожнюю проводити час на свіжому повітрі зі своєю родиною. Туди легко потрапити і ввечері.

Улюблене місто? Мені дуже комфортно у Вільнюсі. Тут неймовірно зелено, і на природі є чим зайнятися. Він також не дуже завантажений, коли йдеться про трафік, хоча місцеві жителі не погодяться з цим. Але моє серце завжди буде в Києві. Для мене це найкраще місто у світі.

Улюблена їжа? Як вегетаріанка я просто одержима сиром.

Улюблена музика? Я дуже люблю українську музику. Зараз є потужна хвиля українських артистів, які змішують різні семпли та створюють пісні про війну. Зокрема, це Tember Blanche, Kazka, The Hardkiss, Hyphen Dash, Alyona Alyona, Go_A, Jerry Heil і Sera Sheer.

Улюблений фільм? Я дуже люблю французькі фільми.

Найкраща порада, яку тобі дали? Мабуть, вона пов’язана з тим, що речі, які здаються неможливими, потрібно вирішувати з упевненістю та вірою у свої здібності. Іноді все, що вам потрібно, це зробити перший крок.

Про автора

Juliana Morozova

Юліана Морозова

Закінчила факультет журналістики Християнського гуманітарно-економічного університету (Одеса). Працювала 15 років у телекомпанії у невеликому місті, пройшовши шлях від репортера до голови служби новин. Була також ведучою програми новин, автором циклів програм про видатних жителів міста та про місцевих письменників. З 2022 року співпрацює з TransferGo.

Запросіть друзів у TransferGo, заробіть 20€