Для TransferGo відгуки клієнтів — це рушійна сила для впровадження нових функцій
Головна сторінка блогу
Новини
Компанія

Основа успіху TransferGo: відгуки клієнтів та впровадження інноваційних рішень

8 хв на читання
Calculator placeholder

Відправлення з

Enter the country or currency you want to send money from.

Популярні

All countries

EUR Австрія
EUR Бельгія
EUR Хорватія
EUR Кіпр
CZK Чеська Республіка
EUR Чеська Республіка
DKK Данія
EUR Данія
EUR Естонія
EUR Фінляндія
EUR Франція
EUR Німеччина
EUR Греція
HUF Угорщина
EUR Угорщина
ISK Ісландія
EUR Ісландія
EUR Ірландія
EUR Італія
EUR Латвія
EUR Liechtenstein
EUR Литва
EUR Люксембург
EUR Мальта
EUR Monaco
EUR Нідерланди
NOK Норвегія
EUR Норвегія
PLN Польща
EUR Польща
EUR Португалія
RON Румунія
EUR Румунія
EUR San Marino
EUR Словакія
EUR Slovenia
EUR Іспанія
SEK Швеція
EUR Швеція
GBP Великобританія
EUR Великобританія
TRY Турція

Обмінний курс

– – –

GBP 1 = NGN 2030.28232

Комісія за переказ

Безкоштовно – – – 0.99 0.99 USD

Одержувач отримає

Enter the country or currency you want to receive money in.

Популярні

All countries

EUR Andorra
AED Об'єднані Арабські Емірати
XCD Anguilla
ALL Albania
AMD Вірменія
EUR Вірменія
USD Вірменія
AOA Angola
EUR Австрія
AUD Австралія
AWG Aruba
AZN Азербайджан
EUR Азербайджан
USD Азербайджан
BBD Barbados
BDT Бангладеш
EUR Бельгія
XOF Burkina Faso
BGN Болгарія
EUR Болгарія
USD Болгарія
BHD Bahrain
USD Bahrain
BMD Bermuda
BND Brunei Darussalam
BOB Bolivia
BSD Bahamas
BTN Bhutan
BWP Botswana
BZD Belize
CAD Канада
CHF Швейцарія
EUR Швейцарія
NZD Cook Islands
CLP Chile
XAF Cameroon
USD Китай
COP Колумбія
CRC Costa Rica
ANG Curaçao
EUR Кіпр
CZK Чеська Республіка
EUR Чеська Республіка
USD Чеська Республіка
EUR Німеччина
DJF Djibouti
DKK Данія
EUR Данія
USD Данія
XCD Dominica
DOP Dominican Republic
DZD Algeria
USD Ecuador
EUR Естонія
USD Естонія
EGP Egypt
EUR Іспанія
ETB Ethiopia
EUR Фінляндія
FJD Fiji
USD Micronesia
EUR Франція
XAF Gabon
GBP Великобританія
EUR Великобританія
USD Великобританія
XCD Grenada
GEL Грузія
EUR Грузія
USD Грузія
GHS Гана
GIP Gibraltar
GMD Gambia
XAF Equatorial Guinea
EUR Греція
USD Греція
USD Guam
GYD Guyana
HKD Гонконг
USD Гонконг
HNL Honduras
EUR Хорватія
EUR Угорщина
HUF Угорщина
USD Угорщина
IDR Індонезія
EUR Ірландія
ILS Ізраїль
INR India
USD India
EUR Ісландія
EUR Італія
JMD Ямайка
JPY Японія
USD Японія
KES Кенія
USD Кенія
KGS Киргизстан
EUR Киргизстан
USD Киргизстан
KHR Cambodia
AUD Kiribati
KMF Comoros
XCD Saint Kitts and Nevis
KWD Кувейт
USD Кувейт
KYD Cayman Islands
KZT Казахстан
EUR Казахстан
USD Казахстан
XCD Saint Lucia
EUR Liechtenstein
LKR Sri Lanka
LSL Lesotho
EUR Литва
USD Литва
EUR Люксембург
EUR Латвія
MAD Марокко
EUR Monaco
EUR Молдова
MDL Молдова
USD Молдова
MGA Madagascar
MKD Македонія
MNT Монголія
EUR Martinique
MRU Mauritania
EUR Мальта
MUR Mauritius
MVR Maldives
MWK Malawi
MXN Мексика
MYR Malaysia
MZN Mozambique
NAD Намібія
XOF Niger
NGN Нігерія
EUR Нідерланди
USD Нідерланди
EUR Норвегія
NOK Норвегія
NPR Непал
NZD New Zealand
USD New Zealand
OMR Оман
USD Оман
USD Panama
PEN Перу
PGK Papua New Guinea
PHP Філіппіни
PKR Пакістан
PLN Польща
EUR Польща
USD Польща
USD Puerto Rico
EUR Португалія
USD Португалія
PYG Paraguay
QAR Катар
USD Катар
EUR Reunion
EUR Румунія
RON Румунія
USD Румунія
RWF Rwanda
SAR Саудівська Аравія
USD Саудівська Аравія
SBD Solomon Islands
SCR Seychelles
EUR Швеція
SEK Швеція
USD Швеція
SGD Сінгапур
USD Сінгапур
EUR Slovenia
EUR Словакія
EUR San Marino
XOF Сенегал
SRD Suriname
USD El Salvador
SZL Есватіні
XAF Chad
XOF Togo
THB Таїланд
USD Таїланд
TJS Таджикистан
EUR Таджикистан
USD Таджикистан
USD Timor-Leste
TMT Turkmenistan
TOP Tonga
TRY Турція
USD Турція
TTD Trinidad and Tobago
TZS Tanzania
EUR Україна
UAH Україна
USD Україна
UGX Уганда
USD United States of America
UYU Uruguay
UZS Узбекистан
EUR Узбекистан
USD Узбекистан
EUR Vatican City
XCD Saint Vincent and the Grenadines
USD Virgin Islands, British
VND Vietnam
VUV Vanuatu
WST Samoa
EUR Kosovo
ZAR Південна Африка
ZMW Zambia
This amount placeholder is shown due to an error in the calculator.
Зареєструватися
Sign up to create an account and proceed in a new tab.

Powered by Moka United

Доставка за кілька хвилин

Для сервісу грошових онлайн-переказів TransferGo відгуки — це не просто думки клієнтів, а справжнє джерело ідей. Компанія дослухається до потреб користувачів та впроваджує інновації, які роблять міжнародні перекази ще зручнішими. Одним із таких рішень став новий чатбот на базі штучного інтелекту. Він працює без перерв та вихідних і швидко надає відповіді на питання, а за потреби з’єднує з оператором — живою людиною. Тож кожен клієнт TransferGo відчуває комфорт та впевненість у своїх фінансових операціях.

Відгуки клієнтів TransferGo надихають

Як компанії залишаються на хвилі прогресу, навіть коли ринок змінюється щодня? Для TransferGo відповідь проста — слухати своїх клієнтів. Саме користувачі сервісу підказують, куди рухатись далі.

Останнім часом клієнти у своїх відгуках згадували, що хотіли б швидше отримувати відповіді на свої запити. І TransferGo підійшов до справи з притаманним сервісу професіоналізмом та прагненням до інтеграції сучасних розробок. Нещодавно у команді Служби підтримки з’явився новий гравець — інтелектуальний чатбот, що працює на базі сучасної ШІ-моделі.

Він доступний цілодобово 7 днів на тиждень та вміє швидко відповідати на питання. Це означає, що, коли клієнту потрібно уточнити, яка комісія в TransferGo, або перевірити, скільки часу йдуть гроші через TransferGo, він отримує відповідь без очікувань.

Служба підтримки TransferGo: тут чують та розуміють кожного клієнта

Служба підтримки TransferGo займає особливе місце в компанії. Саме ця команда взаємодіє з клієнтами та перша дізнається про їхні потреби, запити та враження. Щомісяця служба підтримки отримує близько 14 000 звернень від користувачів. Головний канал комунікації — онлайн-чат, який можна знайти у розділі «Допомога» застосунку TransferGo або на сайті www.transfergo.ua.

В онлайн-чаті першим клієнта зустрічає віртуальний спеціаліст — чатбот, який на зв’язку у будь-який час дня або ночі. Зазвичай, саме таким чином користувачі отримують потрібну інформацію на більшість запитів. 

Але якщо ситуація складна або неординарна, бот перенаправить користувача до оператора — живої людини, яка допоможе вирішити будь-яку проблему. Варто звернути увагу, що оператори доступні у чаті з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 22:00, в суботу та неділю з 09:00 до 18:00.

Переваги віртуального помічника

Існує думка, що у разі виникнення питань зручніше просто подзвонити по телефону та поговорити з оператором. Але такий вид комунікації має свої недоліки. Іноді доводиться довго чекати, поки з’єднають з оператором. А це і час, і витрачені кошти за мобільний зв’язок.  Деякі запити вимагають виконання інструкцій, які часто складно пояснити без скріншотів чи відео. А якщо клієнт забув якісь деталі розмови, він повинен бути дзвонити знову, тому що телефонні розмови не фіксуються та немає можливості послухати відповідь спеціаліста служби підтримки ще раз. 

   Наразі онлайн-чат є найсучаснішим варіантом обробки звернень від клієнтів, який впроваджують компанії-лідери у багатьох галузях. І TransferGo не став винятком. Онлайн-чат має низку переваг, які дозволяють оперативно та ефективно розв’язувати питання будь якого характеру:

  • Доступ 24/7 — клієнт отримує відповідь у будь-який час доби.
  • Можливість надсилати та отримувати скріншоти, записи екрану чи відео з інструкцією.
  • Перенаправлення до оператору, якщо питання складне.
  • Зберігається історія спілкування.
  • Жодних дзвінків і зайвих витрат за тарифами мобільного зв’язку.

Рекомендації щодо формування запитів в онлайн-чаті

Чатботи, навіть найрозумніші, працюють швидше, коли отримують чіткі та конкретні запити. Щоб дістати найточнішу відповідь, варто дотримуватись наступних рекомендацій:

  1. Формулюйте запит конкретно. Наприклад, замість «Мені не прийшли гроші» — «Переказ №12345, відправлений 10 серпня, не надійшов отримувачу».
  2. Вказуйте всі дані. Наприклад, дата, сума, країна відправки та отримання, ПІБ отримувача та інші деталі.
  3. Ставте одне питання за раз. Це допомагає уникнути плутанини.
  4. Використовуйте ключові слова. Наприклад: «ID верифікація», «курс», «статус переказу».
  5. Оновлюйте інформацію. Якщо ви вже пробували щось вирішити, напишіть, що саме.
Для TransferGo відгуки клієнтів — це рушійна сила для впровадження інновацій
Чатбот допомагає оперативно отримати потрібну інформацію цілодобово 7 днів на тиждень

Найчастіші питання від клієнтів TransferGo

Клієнти звертаються в Службу підтримки з проблемами, відгуками та побажаннями. Але найчастіше користувачів цікавлять питання стосовно ID верифікації, статусу переказу та обмінних курсів.  

Як пройти ID верифікацію та навіщо це потрібно?

ID верифікація, тобто підтвердження особи в TransferGo — це простий, але важливий крок, який гарантує безпеку переказів та відповідність міжнародним вимогам та європейському законодавству. 

Підтвердження особи також допомагає запобігати шахрайству: завдяки перевірці документів компанія може переконатися, що гроші надсилає та отримує саме реальна людина, а не зловмисник. Це означає, що шахраї не можуть створити підроблений акаунт та використовувати його для незаконних дій, адже без верифікації доступ до сервісу обмежений.

Аби пройти верифікацію, треба увійти в свій обліковий запис, у меню обрати розділ «Перевірка» → «Особа» та вказати країну, де видано документ. Далі треба завантажити фото дійсного посвідчення особи (наприклад, паспорт, ID картка, посвыдка на продивання). Для завершення перевірки система попросить зробити селфі, а в деяких випадках — селфі з документом у руках. 

Все це займає лише кілька хвилин, але дає змогу забезпечити високий рівень безпеки, а клієнт може користуватися всіма можливостями сервісу.

Перевірка статусу переказу

Клієнт TransferGo завжди може перевірити у своєму обліковому записі, що відбувається з його переказом.  Для цього достатньо увійти в акаунт та відкрити головну сторінку, де біля кожного переказу позначено його статус. 

Якщо ви бачите «Очікування оплати», це означає, що гроші ще не надійшли до сервісу — зазвичай з банківського рахунку оплата проходить довше, а карткові платежі швідші та займають до 30 хвилин. Після отримання коштів з’являється статус «Гроші отримано», а завершений переказ позначається як «Завершено».

Інколи виникають затримки при надсиланні переказів. Причини можуть бути різними – від неуважності при оформленні переказу до банківських питань:

  • Неправильно введені дані отримувача.
  • Банк-отримувач відхилив платіж.
  • Додаткова перевірка з боку банку.

У разі затримки переказу треба написати в онлайн- чат — і Служба підтримки миттєво перевірить всі деталі.

Також варто пам’ятати про корисну функцію сервісу TransferGo. Відправник може поділитися спеціальним посиланням з одержувачем, щоб той у будь-який момент міг перевірити прогрес переказу.

Обмінний курс

TransferGo пропонує конкурентні курси, який може змінюватися кілька разів на день залежно від ринку. Щоб зробити переказ вигідніше:

  • Перевіряйте курс у додатку перед відправкою.
  • Перевіряйте варіанти оплати та отримання переказу.
  • Увімкніть push-повідомлення в додатку, аби бути в курсі спеціальних пропозицій.

Для TransferGo відгуки клієнтів — головна рушійна сила

Сервіс TransferGo не лише цінує думку клієнтів та впроваджує на їх основі зміни. Наприклад, саме завдяки пропозиціям користувачів було додано:

  • Нові мови інтерфейсу.
  • Додаткові країни для переказів.
  • Більш зручні способи надсилання та отримання грошей.

Окрім Служби підтримки, відгуки про TransferGo збирає авторитетна міжнародна платформа Trustpilot. Сервіс має одну з найвищих оцінок 4,6 з 5 на основі більш ніж 37 000 оцінок. 

Для TransferGo відгуки клієнтів мають велике значення
В Службі підтримки клієнтів TransferGo працює багато українців

TransferGo відкритий для спілкування не тільки онлайн, но і в реальному житті. Наприклад, компанія є партнером Фестивалю Борщу, який з охоплює найбільші міста у Польщі. Це чудова нагода поспілкуватися особисто, почути історії клієнтів та дізнатися, як сервіс може стати ще кращими.

Для TransferGo відгуки клієнтів — це не просто слова. Це план дій. Саме завдяки ним компанія продовжує вдосконалюватися, а впровадження сучасних рішень робить користування сервісом ще швидшим та зручнішим. Варто перевірити самим і переконатися в цьому!

Про автора

Юліана Морозова

Закінчила факультет журналістики Християнського гуманітарно-економічного університету (Одеса). Працювала 15 років у телекомпанії у невеликому місті, пройшовши шлях від репортера до голови служби новин. Була також ведучою програми новин, автором циклів програм про видатних жителів міста та про місцевих письменників. З 2022 року співпрацює з TransferGo.

Запросіть друзів у TransferGo, заробіть 20€